maandag 1 september 2008

'de 12 kleintjes' gaat verhuizen

Mijn vader heeft dus mijn witte sandaaltjes geschilderd. Pas op wat oudere leeftijd is mijn vader aan de slag gegaan met zijn creatieve talent. Ik vind dat helemaal fantastisch. Mijn oude slaapkamertje van vroeger is inmiddels zijn schilderkamer en ik vind dat enig om te zien. 's Zomers is hij vooral in de tuin en nog vaker op de fiets te vinden. 's Winters is hij dan weer vaker aan het schilderen. Ik heb nog eens een schilderwerk van hem gekregen die ik erg mooi vind, kijk maar:
Dscn0417
Nu liet mijn vader een tijdje geleden horen dat hij graag een quilt van mij op de bank zou hebben, het hoefde niet zo groot te zijn en hij liet weten dat hij 'de 12 kleintjes' erg, erg mooi vond. Je snapt het al, 'de 12 kleintjes' verhuist binnenkort. Nu heb ik het over mijn vader maar ook mijn moeder is weg van de quilt en daarom kan ik geen beter plekje wensen dan bij hen op de bank. Ik zie hem dan toch regelmatig en hij blijft in de familie
.

Geen opmerkingen: