donderdag 18 september 2008

Het wordt al wat

Het is zo leuk om te combineren met de blokken en dan te kijken wat er nog nodig is aan blokken. Welk blok wil ik herhalen, wat is het effect. Het is wel nuttig om tussendoor foto's te maken omdat je daarop de kleurcontrasten heel goed ziet en zo een totaalbeeld krijgt. Uiteindelijk heb ik de 28 blokken klaar en heb ik twee mooie combinaties gevonden:
Dscn0097
En deze vind ik toch de mooiste:
Dscn0091
Ik wil graag bruine tussenbanen gebruiken en dus naai ik aan elk blok nog een bruine bies en zet de blokken dan tegen elkaar. Ik heb nu 4 rijen klaar, zo ziet dat er nu uit:
Dscn0098
Ondertussen denk ik na over wat ik zal doen met de rand. Het kleed is nu smal en lang: 90 x 156. Het mag wel de maat van een dekbed worden dus er kan nog veel gedaan worden met en in de rand. Dat wordt de volgende missie, eerst de blokken maar eens aan elkaar zetten en dan weer verder zien.

Geen opmerkingen: