vrijdag 19 september 2008

"de weg was recht....de weg was krom.."

Gisteren heb ik een avondje lekker zitten quilten aan mijn kerstpaneltje. Ik had geen zin in het naaimachine op tafel, de cheetahs zullen even moeten wachten. Ik heb het paneltje geregen in de randjes om de afbeeldingen heen, om de lijnen zo recht mogelijk te houden. Tijdens het quilten houd ik de lijnen toch niet helemaal recht. Vooral waar horizontale lijnen bij de verticale lijnen komen, wordt de boel toch een beetje weggedrukt en ontstaat er een kromming, kijk maar:
Dscn0104

Het valt zo niet zo heel erg op maar de lijnen zijn gewoon niet strak. Gelukkig is het zo'n schattig paneltje dat je eerder naar de afbeeldingen zult kijken dan naar de lijnen er omheen.
Dscn0101
Zou het leuk zijn om de tekst te borduren met zwart garen? Dat lijkt me wel.
Dscn0102

Geen opmerkingen: