zondag 21 september 2008

De topsnelheid van de cheetah

Uit de spreekbeurt van mijn zoon weet ik dat de topsnelheid van de cheetah, 110 km/uur is. Misschien dat het dan toch aan de cheetah's ligt dat deze top in een week gemaakt is. Ik kan niet goed meer stoppen als ik eenmaal op snelheid lig. Een lekker rap tussendoortje was het met een leuk resultaat:
Dscn0109
Als je zo het totaalplaatje ziet, dan zie je helemaal niets van de afbeeldingen waar het mee begonnen is en voor mijn zoon draait het toch echt om het 'mooiste dier van allemaal', de cheetah:

Dscn0110

De cheetah kun je herkennen aan het zwarte traanspoor dat van de binnenkant van het oog langs zijn snuit naar beneden loopt, dit geeft hem ook de lieve uitdrukking.
Hier in huis zijn verschillende cheetahknuffels te vinden en allemaal zijn ze even lief. Ik weet ook zeker dat dit cheetahkleed een plekje bij de andere cheetahs zal krijgen.

Dinsdag op de markt ga ik op zoek naar een mooie achterkant, iets in geel, zandkleur, Savannekleur. Nu ga ik op zolder de kerstquilts opzoeken waar ik het één en ander aan wil veranderen.
Groetjes Elle

Geen opmerkingen: