maandag 29 september 2008

Puntjes in het rond

Een éénpersoons hoeslaken past precies om de deur en zo heb ik een mooi verticaal vlak om mijn blokken op te hangen. Even een indruk krijgen van wat ik tot nu toe heb aan puntjes en blokken. Ik twijfel nog steeds over de achtergrondkleur en zit te dubben over de kleur die in de binnen- en buitenhoek van ieder blok moet komen.
Dscn0003
Zo krijg ik een beetje een idee. Je ziet dat ik bij twee blokken, de buitenhoek bruin heb gemaakt, even om te zien wat het effect is. Ik ga nu eerst, om alle banen met puntjes, een blauwe rand zetten en dan besluit ik welke stof ik in de binnen- en buitenhoek neem.
En hoe ik dan weer verder ga? Daar ben ik zelf ook benieuwd naar.
Elle

1 opmerking:

Madge zei

Hallo Elle , Je hebt de puntjes leuk gerangschikt.
Madge