zondag 31 augustus 2008

Soapy

Het pakketje dat we gisteren bij binnenkomst bij de Bee kregen, heb ik vandaag in elkaar gezet. Het stofje was veel te klein om rond een zeeppompje te passen en dus moest er een bijpassend lapje gezocht worden. Toen was het zo gepiept. Ik vond het toch niet zo geschikt om een stoffen zeephoudertje op het aanrecht of de wastafel te zetten. Op de wc heb ik echter een hangend zeeppompje en daar bleek het hoesje perfect voor. Het was een simpel, wit kunststof pompje en kijk nu eens:
Dscn0413
Helemaal leuk.
Nu we toch in het kleinste kamertje zijn, zal ik je gelijk een heel bijzonder schilderijtje laten zien. Het is gemaakt door mijn vader. Hij schilderde een paar witte sandaaltjes die van mij geweest zijn. Het zijn niet mijn eerste schoentjes maar wel het kleinste paar dat bewaard is gebleven.

Dscn0414
Nu kun je je afvragen of de wc de meest geschikte plek is voor zo'n dierbaar schilderijtje maar hij hangt daar gewoon goed. Ik kijk er elke keer naar als ik de wc in kom en dat is toch een paar keer per dag.
Zullen we de rondleiding door het toilet dan maar voortzetten?
Boven de spoelbak hangen twee plankjes en daarop staan wat leuke dingen, die in de huiskamer hebben gestaan maar die ik eigenlijk wel en eigenlijk ook weer niet, weg wilde doen. De wc is dan een uitermate geschikte plek om het neer te zetten. Ik denk dat ik niet de enige ben die dit doet.

Dscn0415
In de rieten mandje zit potpourie dus het ruikt nog lekker ook.
Hé, kreeg ik gisteren niet een reukzakje bij de 'show en tell'? Daar weet ik nu ineens een heel goed plekje voor.

Geen opmerkingen: