donderdag 28 augustus 2008

6 + 2 = 8

Het is gisteren nog gelukt om 2 baantjes met puntjes in elkaar te zetten. Ik ben met 1 baantje toch een half uurtje bezig terwijl de lapjes al geknipt waren. Rode en blauwe puntjes dus, zoals ik gisteren al zei:
Dscn0355
Zouden jullie nu de komende tijd alleen maar puntjes te zien krijgen? Ik denk het niet hoor, ik houd zelf nogal van afwisseling dus ik ga niet alleen maar puntjes maken en fotograferen.
Binnenkort ga ik op bezoek bij een tante van me die prachtige quilts maakt van hexagonnetjes (kartonnen zeshoekjes die ze met stof omtrekt en aan elkaar naait). Ook verwerkt zij borduurwerken in haar quilts. Voor haar zijn kleur en vormgeving erg belangrijk. Als ik daar heen ga, dan krijgen jullie daar een uitgebreid verslag van.

Ik ben benieuwd of er zaterdag nog mensen van ons quiltgroepje naar de Bee komen. Dus bij deze: Jopie, Carla, Monique, Lia, Henny, Netty, Anja, komen jullie ook? Lijkt me erg gezellig.

Geen opmerkingen: