woensdag 20 augustus 2008

'Klara de koe'

Er was nog iets meegegaan op vakantie, namelijk dit pakketje:
Dscn0124
Het lag al jaren in de kast, ik weet niet hoelang ik het al heb en waar ik het gekocht heb, misschien bij Fientjeshof in Zeist, daar kwam ik vaak in de periode dat ik in Driebergen en in Doorn heb gewoond.
Het pakketje werd dus tijdens de vakantie tevoorschijn gehaald en het bleek dat ik alle patroondeeltjes al geknipt had. Ik kon dus zo beginnen met het in elkaar zetten. Met de hand natuurlijk bij gebrek aan een naaimachine.
Je kunt op deze foto al een beetje zien dat het een koe gaat worden:

Dscn0125
Op de eerste foto kun je zien dat haar jurk gemaakt wordt van een roze bloemetjesstof.
Ik ben benieuwd of het pakketje nu binnen afzienbare tijd afgemaakt gaat worden of dat het toch weer in de verpakking blijft. De tijd zal het uitwijzen.

Vanochtend heb ik op de laatste rand van de 12 kleintjes het quiltpatroon getekend. Over 4 dagen zou dat klaar kunnen zijn, dan nog afbiezen, wassen en drogen. Het is dus een krappe planning maar hij zou van mij ook ongewassen mee mogen naar de Bee. Dat vind ik geen probleem.
Gisteren heb ik nog wat foto's gemaakt van mijn lapjesvoorraad en van 2 schilderijtjes die mijn vader voor me gemaakt heeft. Ik heb dus weer een klein voorraadje voor de web-log. Jullie horen weer van me.
Groetjes Elle

Geen opmerkingen: