maandag 18 augustus 2008

Hard aan het werk

Tja, ik ben hard aan het werk om 'de 12 kleintjes' op tijd af te krijgen. Ik heb 30 augustus (Bee) als streefdatum en dat moet wel lukken. Maar dan moet ik er wel aan bezig blijven en niet toch weer gaan lezen of olympische spelen kijken als ik tijd heb om te quilten. Maar al die dingen zijn zo leuk en dan wil ik ook nog web-loggen.
Ik wil mijn quilt pas weer fotograferen als hij helemaal gequilt is. Wat zal ik dan nu laten zien. Ik heb nog enkele foto's in de wacht staan. Wat zal ik kiezen...... mijn aangeschafte kerststofjes....nee, nog niet. Mijn geborduurde werkstukken die ik ooit heb gemaakt........of een keer een foto van mezelf... bezig met het quilten van 'de 12 kleintjes' (Ik heb nog steeds geen andere naam kunnen verzinnen). Ja, jullie krijgen een foto te zien van mij op de camping, bezig met mijn quilt.
Daar komt ie:


Dscn0225

En nu ga ik nog even wat lussen quilten, tot gauw.
Elle

Geen opmerkingen: