woensdag 23 februari 2011

Opruimen en weer verder gaan.

Zo, eens even opruiming houden, overal ligt wat. De hele tafel ligt vol met projecten. De naaimachine staat op tafel omdat ik met de speeltenten bezig ben. Het zakje met stofjes voor de molentjesquilt (square dance) ligt er nog steeds terwijl ik die over enkele weken pas nodig heb. Ook het pakketje met de Japanese boxes ligt er nog. Dan ligt de meadowbreeze op tafel met de map waarin alle patroontjes zitten. Ook ligt er een broek van de jongste DS die smaller gemaakt moet worden en een trui van de oudste DS waar een gat onder de arm zit.
Wat een rommel zo alles bij elkaar, ik wil daar helemaal niet meer zitten.
Oja, ook staat een mand met lapjes op de grond. Alle lapjes zijn eruit geweest voor de vingerhoedjes en niet alle lapjes zijn netjes teruggedaan. Jullie merken het, opruimen is echt geen overbodige luxe. Ik denk dat ik daarna weer veel prettiger aan het werk kan gaan. 
Fijne dag.
Elle

2 opmerkingen:

Anita zei

Ruim maar lekker op. Daarna heb je weer veel meer zin om verder te gaan.

jopie zei

zo elle, dat heet voorjaar in de kop :-)sterkte ermee. Ik heb nog eens goed gekeken en gemeten naar jouw patroontje maar volgens mij zit er echt een verschil in van een halve cm, ben benieuwd wat jij ervan vindt, groetjes, ps weinig tijd gehad deze week dus weinig gevingerhoed ( nieuw werkwoord)