dinsdag 24 augustus 2010

Hoe staat het met de 'blommetjes'?

Ik zal even laten zien, hoe het er bij staat met de Zweedse bloemetjes:
CIMG3668
Ik heb nog vier gebloemde lapjes (van het pakketje met Kaffe Fassetlapjes), wat betekent dat ik nog 8 bloemetjes kan maken. Dan zijn het er 30 in het totaal en kan ik gaan bedenken of ik ze gewoon zo aan elkaar ga naaien of dat ik er iets anders mee ga doen. Wordt vervolgd.......

In Zweden heb ik niet veel aankopen gedaan. In het kantjes- en bandjenswinkeltje kocht ik wel iets, al is het niet veel. Een roomkleurig en blauw randje voor m'n quiltje waarin ik werk met vilt en het andere, hoe kan het ook anders als je het roodpaars met groen ziet, natuurlijk voor mijn NI.
CIMG3669
 Dat was het dan weer voor vandaag.

Groetjes Elle

3 opmerkingen:

Josee zei

Het ziet er heel blommig uit. Nu nog verzinnen hoe het af te maken.

PetraM zei

Leuke vrolijke bloemen en wat een mooie bandjes heb je gekocht.

Marja zei

Wat een fleurige bloempjes zijn het geworden.
ben benieuwd hoe het verder gaat worden.
Gr