vrijdag 20 augustus 2010

Leuke combinatie?

Bij mijn foto's op de computer, heb ik een categorie Lapjes. Daarin staat deze foto:
Cimg2985
 Het is een halve meter stof en de helft van een Jelly Roll, beide gekocht op de OEQC 2010. De foto die in het album er naast staat is deze:CIMG3165
Het zijn de twee jelly rolls die ik kreeg van Suzanne op mijn verjaardag in juli. Zou het een leuke combinatie zijn? Wat denken jullie? Ik heb wel leuke quilts gezien waar met vierkantjes + + + plustekens gemaakt worden die allemaal in elkaar haken. Dat lijkt me wel wat. 


Kriebel, kriebel,.... oh dat 'vervelende' quiltbacterie toch ook, het bekruipt me steeds weer bij het zien van deze heerlijke lapjes.
Groetjes Elle

2 opmerkingen:

Gert zei

Voor zover ik vanaf de foto's kan beoordelen, moet dit wel een mooie combinatie opleveren. Ik ben benieuwd!

PetraM zei

Lijkt mij idd een mooie combinatie. Gewoon proberen. En de plustekens zijn erg le\uk van deze stoffen.