woensdag 17 december 2008

Stofjes shoppen

Tijdens de zoektocht naar een stofje om een pyjama te verlengen (een blote rug slaapt zo onprettig) vond ik DE achterkant voor de cheetahquilt.
Meteen bij thuiskomst heb ik de lap in het water gezet zodat ik 'm een uurtje later kon ophangen, nog wat uurtjes later kon strijken en 's avonds kon gaan sandwichen.
Wat kan een mens toch veel doen op een dag dat een werkafspraak niet doorgaat en er verder niet meer verplichtingen zijn dan voor het eten zorgen, zoontjelief naar voetbaltraining brengen (en weer ophalen natuurlijk), helpen bij huiswerk en voorlezen.

Cimg0351
De quilt is al voor het grootste gedeelte geregen (aan tafel) nadat ik 'm op de grond vol spelden heb gezet.
Ik was van plan om deze quilt met de naaimachine door te stikken maar misschien ga ik 'm toch met de hand quilten. Ik denk dat de achterkantstof wel heel stug is, dus dat ga ik uitproberen.
Nu we het toch over shoppen hebben. Bij Marskramer kwam ik nog een leuk kerstgroepje tegen.
Cimg0329

Geen opmerkingen: