dinsdag 23 december 2008

To quilt or not to quilt

Gisteren zat ik te twijfelen aan welke quilt ik zou gaan werken. Nou, er is gisteren helemaal niet gequilt!! Veel te druk geweest met blogs lezen en leuke quiltsites bezoeken.
Cimg0337

Van Supergoof kreeg ik de tip om wat meer te reageren bij andere bloggers om zo meer bezoekers te krijgen. En dat lukte....., gisteren had ik een PR (persoonlijk record) wat betreft bezoekers op mijn blog. Dat is echt superleuk, dus Supergoof, bedankt.

Cimg0346
Het is gezellig om lekker thuis te zitten met alle gezellige kerstdingetjes in huis. De jongens waren samen op de fiets naar de vuurwerkwinkel geweest en verder hebben ze veel samen gecomputerd. 's Avonds keken we gezellig met z'n viertjes een film. Johan was 's avonds weer thuis nadat hij de hele dag bij zijn moeder geweest was. De toestand van pa is nog onveranderd. Hopelijk gaan de medicijnen eerdaags aanslaan en lukt het hem, om van de beademing af te komen. Heel spannend, nog steeds.
Om weer terug te gaan naar de gezelligheid van kerst; hier een foto waarop Bernt zijn hoofd even tussen de kerstversierselen heeft gestoken. Bernt is de jongste van het gezin. Kunnen jullie gelijk even kennismaken met hem.

Cimg0333

Vandaag ga ik starten met een nieuw quiltproject. Samen met Evelien ga ik naar de markt om lapjes te zoeken voor het boxkleed dat ik voor haar ga maken. Ze heeft zelf al een lapje met kleine blokjes met hollandse afbeeldingen gevonden dus dat wordt ons uitgangspunt bij de zoektocht van straks.
Hopelijk kan ik jullie morgen mooie lapjes laten zien.

Ik heb er zin in!!!!
Elle

Geen opmerkingen: