donderdag 19 februari 2009

Beetje lui.

Gisteren ben ik bezig geweest met het maken van kleine driehoekjes om het lapjeskleed. Ik ben er nog niet mee klaar maar toch even een foto om een indruk te geven.
Cimg0825
Verder ben ik een beetje lui geweest en is er weinig gequilt.
Vandaag ga ik op bezoek bij een tante die prachtige quilts maakt. Ze werkt altijd met hexagonnetjes die ze op de mooiste manieren combineert. Ze is heel inspirerend en ontzettend aardig. Ik hoop op een gezellig dagje en wat mooie foto's. Ik zal jullie er morgen over vertellen.

2 opmerkingen:

Isabella zei

Fijne dag vandaag bij je tante.

Anja zei

Hoi Elle,

hoe maak je die driehoekjes? Vouw je dan een vierkantje twee keer schuin dubbel, of naai je twee driehoekjes op elkaar?
Erg mooie kleuren trouwens bij elkaar!
groetjes Anja.