dinsdag 15 maart 2011

Bijna klaar

De top van Quinty's Quilt is bijna klaar. Ik heb de afgelopen week veel gedaan. Mijn vingers doen ontzettend zeer, vooral mijn rechterduim waarmee ik de naald doorduw. De achterkant van de naald schiet namelijk regelmatig mijn duim in. Gisteren heb ik een dagje niet genaaid en dat is even goed bevallen. Eigenlijk zou ik deze quilt net zo goed op de machine kunnen maken want het is nu een kwestie van lange banen aanzetten. Toch doe ik dit ook met de hand, ik vind het een leuk werkje, zo lekker voor de tv en ik vind het ook mooi. Vandaag of morgen zal de top wel afkomen, dan zet ik 'm op de foto. Ik ga nu nog even naar de markt om te kijken of ze een leuk stofje hebben voor de achterkant.
Groetjes Elle

3 opmerkingen:

Josee zei

Dan ga ik maar door met verzinnen hóe de top er uit zal komen te zien.

PetraM zei

Wat ben ik nu benieuwd hoe hij eruit ziet. Ik hoop dat we hem snel mogen zien.

Anita zei

Je maakt me wel nieuwsgierig naar je top. Beterschap vor je zere duim.