zondag 28 maart 2010

Nog 1 keer over het quiltweekend.

Op de blog van Dorry over het quiltweekend, vond ik wel een heel dynamische foto van mezelf terug:
25_maart_2010_028jpg
Ik blijf lachen als ik er naar kijk. Geen idee wat ik hier nu eigenlijk aan het doen ben. Hij is genomen tijdens de show-and-tell. Mijn quilt Toscaanse Blokken ligt al op de grond en Johan's Quilt heb ik nog op schoot. Ik maai woest met m'n armen en dat geeft een heel gek effect.
De andere foto op Dorry's site waar ik op sta, ziet er een stuk rustiger uit:
25_maart_2010_012jpg
Braaf achter mijn naaimachientje tijdens de workshop Machinaal quilten.
In de rechterkolom heb ik enkele namen toegevoegd van mensen van het weekend die ook een blog hebben, namelijk: Wendy, Simone en Willie. Josephine stond al in mijn lijstje. Op al deze blogs vind je een verslag en foto's van het weekend.

2 opmerkingen:

Annelies vdB zei

Ik zag deze zeer dynamische foto inderdaad op de blog van Dorry. Flitsend hoor.

Nadia zei

Hoi Elle, ik had 'm ergens al eens voorbij zien komen deze "woeste" foto, grappig dat je helemaal niet meer weet waar het over ging. Gelukkig maakt de tweede foto weer veel goed, daar ben je de rust zelve.... Fijne dag, nadia