vrijdag 12 maart 2010

Ruim je spullen nou eens op.

Hoe vaak zeggen we tegen onze kinderen dat ze hun spullen moeten opruimen. Maar als ik aan het quilten ben, dan vind ik het heerlijk om al m'n spulletjes om me heen te hebben zodat alles binnen handbereik ligt. Herkennen jullie dat?
Sp_a0614
Zie je dat NI blok 25 nog in de maak is? Af en toe leg ik het even weg en pak een quiltboek dat op deze foto onder op de stapel ligt. Ook ligt de map van de LOI binnen handbereik. Morgen is er een praktijkdag van de opleiding Kleurenconsulent. Ik ben me nog even aan het inlezen. Morgen gaan we in Almere gebouwen bekijken en hoe in de architectuur met kleur gewerkt wordt. Ik begon aan deze opleiding om wat meer zicht te krijgen op het gebruik van kleur zodat ik daar profijt van zou hebben bij het quilten. Deze opleiding is echter zeer breed georiƫnteerd en gaat over kleurgebruik in de breedste zin van het woord. Vandaar deze trip naar Almere. Ik ben benieuwd.
Maar goed, NI blok 25 dus. Nog even een close-up;
Sp_a0613

Momenteel ben ik al iets verder maar het blok is nog niet af. Ik denk ook niet dat het vanavond gaat lukken. Maakt niet uit. Het weekend is nog maar net begonnen.
Fijn weekend allemaal.

1 opmerking:

Klaske zei

Nou met je kleur gebruik zit het wel goed! Word een prachtig blokje! Als ik bezig ben ligt ook alles lekker binnen handbereik! Jij ook een fijn weekend!