donderdag 29 juli 2010

Recepten van quilters

 Eerder blogde ik dat ik iets te rigoureus heb opgeruimd en dat ik mijn receptenboek heb weggegooid. Nu was Peti zo aardig om me een recept van een  heerlijke kwarktaart te sturen, zodat ik een nieuw begin kan maken met een receptenboek. Dit vond ik zo leuk dat ik bij deze een oproep doe aan jullie.
 Zou je me alsjeblieft een recept toe willen sturen....
zodat ik een nieuwe receptenmap kan maken met daarin al jullie gerechten. Bovenin mijn rechter zijkolom staat inmiddels een link waar alle recepten te zien zullen zijn. De taart van Peti vind je er al. 
Alle recepten zijn welkom: soepen, pasta's, salades, hartige taarten, zoete taarten, eenpansgerechten, noem het maar op. Alvast heel, heel, heel hartelijk bedankt. Ik ben benieuwd of quilters net zo creatief zijn in de keuken dan met lapjes, naald en draad.
Ook op mijn blog had ik iets te flink opgeruimd doordat ik teveel foto's had verwijderd. Hierdoor waren enkele vraagtekentjes in de zijkolom verschenen. Dit is inmiddels opgelost. Ik heb nieuwe foto's geupload en de zijkolom zelfs aangevuld met een foto van de 'lappendeken met grote bloemen'. Ook staan alle foto's weer netjes in een geel kadertje omdat ze nu wel de juiste afmeting hebben. 
En zo herstel ik langzaam van mijn opruimwoede. Gelukkig maar.

Geen opmerkingen: