woensdag 11 november 2009

Wat was het toch weer gezellig.

Vanochtend was het weer erg gezellig tijdens onze maandelijkse quiltochtend bij quiltshop Leur. Heerlijk om zo'n ochtend bij te kletsen met leuke, gezellige mensen, elkaars werkstukken te bewonderen en inspiratie op te doen. Vanochtend was er sprake van onderbroekenlol, erg grappig.
Ik vertelde dat ik me heb aangemeld voor het quiltweekend bij Quilt-it en Dotty. Het sprak sommigen wat minder aan om een heel weekend op pad te gaan en anderen kunnen dan niet. Zo kwamen we op het idee om met elkaar een dag op pad te gaan. We spraken af om tijdens ons jaarlijks uitje in het voorjaar, met de trein naar Zutphen te gaan om de winkel van Petra Prins met een bezoekje te gaan vereren. Dat zal pas in april zijn, dus we kunnen ons er een tijdlang op gaan verheugen. Heerlijk vooruitzicht. Ik zal tegen die tijd een mailtje vooruit sturen dat we met 11 personen komen.
De volgende bijeenkomst van onze groep is op 9 december. We doen dan een workshop 'Tesselation' bij Meta Blok. Ik verheug me er erg op.
Jawel, ik heb ook nog iets gedaan vanochtend; NI blok 20 is af maar moet nog wel gestreken worden:
Ni20

En ook heb ik nog 8 driehoeken voor Johan's quilt in elkaar gezet. Met deze 8 erbij, ben ik nu de 350 driehoekjes gepasseerd. Er liggen nog ruim 100 driehoekjes in mijn blik dus het schiet erg goed op. Het is een heerlijk werkje 's avonds op de bank.

3 opmerkingen:

Annelies zei

Mooi blok is het geworden.
Als jullie naar Petra gaan, gaan jullie dan ook koffie drinken in de Pelikaan ?

Elle zei

Ja, Annelies, dat is inderdaad de bedoeling.

christine zei

wat is die weer een bautey geworden joh . gezellig vooruitzicht naar Petra tegaan het is trouwens gewoon een gezellig centum. en koffie bij de pelikaan heerlijk ! geniet van de voorpret .
christine