vrijdag 13 november 2009

En zo kwam NI 21 tot stand.

Als je 's middags denkt: "Ik zal de malletjes van het volgende NI blok maken" en het volgende 'lege' momentje denkt: "ik kan nu wel even stofjes uitzoeken" en dan zorgt dat je weer een pauzemomentje neemt om de stofjes te knippen zodat je 's avonds aan het naaien kunt en dan tijdens het koken alvast begint met naaien en 's avonds, na een werkbezoek en vervolgens een bezoek aan de Makro, nog maar een half uurtje nodig hebt om het blok af te maken omdat het een blok is van maar 25 stukjes......(ademhalen)....... dan heb je aan het eind van de dag toch weer een blok af terwijl je 'eigenlijk helemaal niet hebt gehandwerkt' die dag.
En zo kwam gisteren NI blok 21 tot stand:
Ni21

Blok 22 is nu aan de beurt. Vanochtend zag ik hem op het blog van Quiltende Wilma (zie link in rechter zijkolom) Dit blok heeft veel meer stukjes dan het vorige, dus daar ga ik vandaag maar eens echt voor zitten. Maar.... eerst de keuken poetsen en dan als beloning... NI 22.
Ik was zo ijverig om het chiffon eens schoon te maken. Deze bestaat echter uit nogal veel onderdelen en ik was een hele poos bezig om hem weer passend te krijgen. Het is gelukt en volgens mij lekt het niet al heb ik wel een rubberen ring overgehouden. Oei :D, we zullen zien.

7 opmerkingen:

Quibi zei

Dat lijkt dan wel een bouwpakket van Ikea; daar hou je ook altijd onderdelen over. ;)
Mooi blokje weer en dat voor een dag zonder handwerken!

Josee Kool zei

weer een mooi blok.
onderdelen overhouden? oeioei.

Wilma zei

En is blokje 22 al klaar??
:o)

Annelies zei

Ook deze is weer erg mooi geworden !

Erna zei

Super mooi blok.

christine zei

mooi blok geworden !
christine

marian'ne m zei

Zo, weer even lekker bij gelezen !!

Mooie foto's van mooie handwerken/stoffen.
Zie zelfs prachtige achterkanten.

De vormpjes van het quilt voor DH zijn leuk zo.
En je NI blokken schitterend.

Je bent niet alleen zuinig met knippen je houd zelfs bij de schoonmaak ringen over !!;-))