zondag 8 november 2009

Nu weer even NI

Nu ik de laatste 2 weken constant met de bruine en blauwe lapjes bezig ben, vond ik het hoog tijd om tussendoor een NI blokje te maken. Ik miste het paars en groen gewoon en het was heerlijk om de schatkist (kist waar mijn NI spulletjes op dit moment inzitten) weer eens open te maken. Ik word nog steeds helemaal vrolijk bij het zien van deze heerlijke lapjes.
NI 19 was aan de beurt. De keuze voor de lapjes was snel gemaakt, dinsdagmiddag heb ik alle deeltjes geknipt zodat ik 's avonds, toen mijn buurvrouw kwam quilten, meteen kon beginnen met naaien. Dan denk je in twee uurtjes toch wel zo'n blokje in elkaar te naaien, nou mooi niet. Het kost toch steeds veel meer tijd dan je denkt. Deze week is het verder een beetje blijven liggen en op deze rustige zondagmorgen is het blokje af gekomen.
Ni19

5 opmerkingen:

Annelies zei

Mooi blok !
Ik ben nog steeds met blok 37 bezig. Er komt steeds wat anders tussen dat eigenlijk eerst moet.

Erna zei

Prachtig blok.

Rianne zei

Wat een heerlijk actieve blog heb je. Ik kom hier een paar keer per week even neuzen.
Prachtige kleuren, schitterende werken en vooral door jouw enthousiasme heb ik ook weer helemaal de draad van het quilten opgepakt!

Josee Kool zei

heel leuk met dat paarse molentje in het midden.

christine zei

wat blijft het toch een schattige kluerencombinatie gelukkig zie je die niet veel en blijft het erg mooi. succes hoor christine