dinsdag 24 november 2009

NI blok 22

Nearly Insane blok 22 was wel weer een aardig karwei; 133 stukjes deze keer. Het is steeds een leuke klus om de lapjes te kiezen. Als het blok in elkaar is genaaid, is het eindresultaat toch weer verrassend.
Ni22
In mijn fotoalbum zie je de 22 blokken bij elkaar, dat is een kleurrijk geheel. Ik ben de kleurtjes nog lang niet beu. Integendeel. Ik word er steeds weer vrolijk van. Echt heerlijk om mee te werken.
Vandaag kreeg ik bericht over de tessellations workshop van 9 december. Daar kan ik nu de materialen voor gaan verzamelen. Ik ga proberen om het uit mijn eigen lappenmand bij elkaar te sprokkelen. Of dat gaat lukken?

7 opmerkingen:

Klaske zei

Ik vind hem super mooi!!!!

Josee Kool zei

prima kleuren en een intrigerend blok.

marian'ne m zei

OO weer zoveel stukkies en weer prachtig.

Heb ze even bij elkaar bekeken wat een mooi geheel wordt het al !!

christine zei

wauww Elle wat een plaatje is dit geworden. heerlijk he deze blokken maken ik ben nu bezig met blok 25 die valt ook echt in de caterogie insaned! maar hij is bijna klaar.


christine

Annelies zei

Ik heb zoiets van: heb ik dit blok ook gemaakt ?
Wat kan een andere kleurcombinatie veel doen.
Leuk blok !

Erna Peekel zei

Leuk blok en goede keus qua kleuren. Prachtig. Fijn weekend.

Balsemien zei

Schitterend blokje, die kleurjes zo mooi!