zondag 18 januari 2009

Voorjaar, voegen en vouwen.

Zin in het voorjaar!
Hebben jullie dat ook? Ik trakteerde mezelf op een grote bos tulpen om het voorjaar alvast een beetje in huis te halen.

Cimg0632
Gisteren en vandaag ben ik druk bezig geweest met het boxkleed. Gisteren ben ik de middag en een deel van de avond aan het puzzelen geweest hoe ik het wilde hebben. Vanochtend kon het begin dan echt gemaakt worden. Het schoot lekker op, het ging goed (ik hoefde niet veel los te halen, altijd prettig). Ik laat het resultaat pas zien als de top helemaal klaar is. Om er toch een indruk van te geven zal ik mijn opgestapelde spulletjes even laten zien.
Cimg0651
Gisterenochtend was ik al vroeg bezig met het voegen van het naamplaatbord van de workshop. Met gele en bruine verf kreeg ik het voegsel goed op kleur en het bord is nu klaar:
Cimg0644
Nu alleen nog een manier verzinnen om het bord op te hangen.

En ja, waar ik al bang voor was....... Elke lege verpakking van melk of sap wordt tot portemonneetje gevouwen. Er zijn er al verschillende weggegeven aan mensen die er enthousiast over waren. Het is leuk om ze uit te delen vooral omdat manlief in de Verpakkingen zit. Toepasselijk toch.
Cimg0627
En zo is het weekend aardig gevuld met allerlei creatieve dingetjes. Nu ga ik eerst een frisse neus halen want je wordt toch wel een beetje duf als je urenlang met lapjes bezig bent.

1 opmerking:

jopie zei

Hoi Elle, de quilt met de blauwe rand ziet er mooi uit, ik ozu het zo laten, ik moet eerlijk dat ik niks heb gedaan, ga vandaag de draad weer oppakken, groetjes Jopie