donderdag 8 januari 2009

Blauw (van de kou....)

Gisteren kwamen we weer bij elkaar met ons quiltgroepje. Nadat de auto 'gekrabt' was en ik in onze spiegelgladde straat gekeerd was, kon ik voorzichtig op weg. Gezellig om elkaar weer te zien en te zien waar iedereen mee bezig is. 1 van ons was haar medaillonquilt al aan het quilten, de meeste anderen hadden het (net als ik) even laten rusten en vonden het nu een goed moment om het weer op te pakken.
Ik heb een stof gezocht voor een wat bredere rand om mijn medaillonquilt. Ik vond deze blauwe..

Cimg0605_2
Misschien dat er nog een smal randje donkerblauw tussenkomt, dat ga ik nog op m'n gemakje bekijken. Eerst het lapje maar weer in het water en er banen van snijden, dan kan ik weer verder zien.
Tot gauw.
Elle

4 opmerkingen:

Ilse zei

Hoi Elle,

heel mooi, jouw medaillon - met een heel intrigerende rand.
Ik popel om hem in "levende lijve" te zien.
Groeten, Ilse

Hèlen zei

Hey Elle,

Leuk al die nieuwe stofjes! Ben heel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat van het boxkleed. Heb mijn zolder vol liggen met al mijn examen modevakschool borduursteken, misschien toch een keer showen!
Liefs Hèlen

Elle zei

Ilse: 'intrigerend' is dat oké?
Hèlen: laat je borduursels maar eens zien, lijkt me leuk.

Anja zei

Toen ik verder keek op je weblog zag ik je medaillonquilt. Wat wordt dat mooi! Geweldig mooie kleuren bij elkaar! Ik ben benieuwd hoe het eindresultaat zal zijn.