donderdag 22 januari 2009

Een Hollands boxkleed

Deze week komt het er even niet zo van om te borduren of te quilten. Ik ben nog niet naar de winkel geweest om witte stof bij te halen.
Evelien (voor wiens kindje het boxkleed wordt) was maandag op de koffie en ik heb haar het boxkleed in wording laten zien, dus kan ik het ook wel aan jullie laten zien.

Cimg0652
De buitenste rand zit op sommige plaatsen nog gespeld en is nog niet gestreken, dat is te zien. Er komt nu eerst nog een donkerblauwe rand omheen, dan een brede witte rand met stukjes Holland stof en dan nog een rode en blauwe ruitjes bies. Dan is het kleed 1.00 bij 1.00 meter.
Ik hoop er snel mee verder te kunnen.
Groetjes Elle

3 opmerkingen:

Goof zei

Elle, ik heb je 'getagged', je kunt bij mij lezen wat de bedoeling is!
:o)

Anja zei

Wat een leuk boxkleed wordt dat!

marian'ne m zei

OO enig, wat een leuke opbouw zo !!

De plaatjes zijn zo leuk van dit stofje hé. Ik heb er medaillonnetjes van gemaakt en die hangen als mobiel gewoon boven mijn salon tafel, kan ik er lekker naar kijken !!