zaterdag 18 augustus 2012

Ik was op vakantie en ik zag.....

Op een markt in Frankrijk, om precies te zijn in Saint Girons, zag ik deze Beauty. Ik had 'm zo mee willen nemen. Ik durfde het echter niet aan, aangezien de auto al mutjevol zat op de heenweg. Met een diepe zucht ben ik verder gelopen. Toen ik deze foto later aan mijn man liet zien, zei hij dat het heus wel gelukt was.......
In Toulouse vond ik een quiltwinkel..... en een leuke ook. Een enig winkeltje met veel borduurtjes en borduurpakketjes. Ik heb er heerlijk rondgesnuffeld.

Deze mooie quilt hing er, een pracht stuk, vind ik.

 De mannen bleven buiten rustig wachten totdat ik klaar was met alles bekijken. Dat duurde wel even, dat zul je begrijpen als je dit ziet.
Natuurlijk had ik ook een werkje meegenomen en wel de Vingerhoedjesquilt. Er zijn 6 rijen (ruim 300) hoedjes bijgekomen en ik denk dat de quilt zo onderhand groot genoeg is. Ik kan er in ieder geval een strapless jurk van maken, met een klein sleepje. Ook leuk toch. 
In mijn volgende blog zal ik laten zien waardoor ik deze vakantie geïnspireerd ben. Dat is heel wat. We zijn namelijk, nadat we twee weken in Zuid-Frankrijk hebben gezeten, ook nog 4 dagen naar Barcelona geweest. Oh, wat was dat genieten. 

Groetjes Elle

4 opmerkingen:

Joyce zei

Wat staat die jurk je goed!
:o)

Vlijtige Handjes zei

Mooie kleuren van de vingerhoedjes. Zo'n naaibox heb ik ooit weg gegeven..... STOM!!!

Anoniem zei

Leuk om je vakantieverslag te lezen, jullie hebben je prima vermaakt als ik dat zo lees. En wat jammer van dat naaikastje, het ziet er zo mooi uit!

marjolijn zei

Ooit hadden wij ook zo'n naaibox. En ooit ook "gewoon" weggedaan. En kan me voorstellen dat je veel inspiratie hebt opgedaan in Barcelona. Heerlijke stad.