zondag 11 oktober 2009

Lekker op dreef

Werken aan de nearly insane is echt verslavend. Het volgende blok ligt immers alweer te wachten en het eind is nog lang niet in zicht. En als een blok af is, moedigt dat aan om meteen aan het volgende blok te beginnen.
Blok 16 was ook weer zo leuk. 4 rijen met kleine reepjes stof in 6 verschillende maten met daartussen 3 banen stof. Ik heb van allerlei lapjes, stukjes geknipt, willekeurig. NIet van alle lapjes maar gewoon wat ik op dat moment leuk vond. Het eindresultaat is een vrolijk blok in allerlei stofjes groen en paars.

Ni16
Ik ga me nu aan de 109 stukjes van blok 17 wagen.
Tot ziens,
Elle

3 opmerkingen:

Erna zei

Wat een kleine stukjes! Maar super leuk en lekkere kleurtjes gebruik je.

Josee Kool zei

naar zo'n blok blijf je wel even kijken.

Anonymous zei

Ik vond dit een raar blok. Er zit totaal geen lijn in.
De jouwe zit er leuk en kleurrijk uit.
Succes met nr.17.