vrijdag 30 september 2011

Hobby delen

Vorige week stond ik met mijn quilts op de hobbymarkt, in het winkelcentrum hier bij mij in de woonwijk. Ik had een mooie plek voor de AH. Ik had al mijn quilts meegenomen, mijn schatkist met de Nearly Insane blokken, mijn vingerhoedjesquilt in wording, een map met verschillende projecten en foto's  en naturlijk een lekker schaaltje dropjes en visitekaartjes met daarop mijn blogadres. 
Op de kopse kant van de kraam hing mijn medaillionquilt en dat bleek een publiekstrekker. Ik kreeg er veel leuke reacties op. Het was de hele dag een gezellige drukte op het winkelcentrum en zo ook bij mijn kraam. Bekenden en onbekenden toonden belangstelling voor de quilts en het quilten."Je moet wel veel geduld hebben" was een veel gehoorde opmerking. Ook vinden mensen het onvoorstelbaar dat het bijna allemaal handwerk is.

's Middags kwam Suzanne me gezelschap houden en haar miniatuurwinkeltje en quilts werden bewonderd.

Ik vond het enorm leuk om mijn hobby op deze manier te delen. Hopelijk heb ik enkele mensen kunnen besmetten met het Q-virus. Zou toch leuk zijn.

Groetjes Elle

4 opmerkingen:

susana zei

Gezellig blog heb je en mooie quilts! Ik ga je volgen. Zelf ben ik ook met vingerhoedjes bezig alleen heb ik een kleine versie ( perongeluk) geknipt. `T komt wel af maar duurt ff.
Tot volgs, groetjes Susi

Anoniem zei

Oh, wat een leuk idee zeg. Super, om zo onze prachtige hobby te tonen. En wat vind ik het leuk dat ik je nieuwe blog weer gevonden heb. Ik zie her en der steeds meer bekenden opduiken, alleen jammer dat ik nu pas "ontdek" dat je weer terug bent. Maar je staat weer in mijn Reader, dus ik ga je weer volgen. Fijn weekend, Gert

Simone zei

Fijn dat je ook weer terug bent in blogland! leuk om zo met je quilts op een hobbymarkt te staan.

carina zei

Stoer om zo met je quilts op eenhobbymarkt te staan. Kon je zo ook kopen of was het alleen voor de show?