donderdag 29 september 2011

Al helemaal thuis

Ik voel me al helemaal thuis hier bij blogspot. Ik heb mijn nieuwe huisje al een beetje gezellig weten te maken en mijn favoriete spulletjes staan alweer uitgestald. Het kost een middagje, maar dan heb je ook wat. 


Zo, even een lekker kopje thee erbij. Gezellig.
Ook heb ik vandaag nog wat gequilt, dat gaat gewoon door. In de weken dat ik niet heb geblogd, heb ik een lijst gemaakt met alle onderwerpen waar ik over wil bloggen en dat is een flinke lijst geworden want ik heb veel gedaan: Er zijn twee tops afgekomen (Meadow Breeze en het Engels bloementuintje), Quinty's quilt vordert goed, de vingerhoedjesquilt is weer wat gegroeid en er is zelfs weer een blok van de Nearly Insane gemaakt.

Tot gauw dan maar. 
Groetjes Elle

3 opmerkingen:

neeftje zei

Heerlijk he, weer bloggen! Het is ook weer genieten om alle blogs weer te lezen! Groetjes

Mireille zei

Heerlijk zo'n hoofd vol inspiratie.
Ben benieuwd!
Leuk dat ik in je leeslijst sta!
:))

marian'ne m zei

LEUK, ook jij over !!

Je huisje ziet er al leuk.

En je tuin quilt.. wát een leuk idee !!

kvolgjeok !!;-)