dinsdag 8 juni 2010

Voor het eerst

Voor het eerst heb ik een buitenlandse bestelling gedaan. Hier kun je zien wat ik besteld heb. Dit superleuke patroon is van Kellie Wulfsohn die ontwerpt voor 'Don't look now'. Ik heb het patroon hier in Nederland nog niet kunnen vinden en dus besloot ik het via Amerika te proberen. Het is een Australische ontwerpster en het patroon maakt dan ook een wereldreis voordat het bij mij is. De vrolijke kleuren en het leuke ontwerp vind ik onweerstaanbaar. Ik weet nog niet voor wie ik deze ga maken maar er dient zich vast wel een gelegenheid aan.
Inmiddels heb ik de foto's van mijn lappendeken met bloemen weten te draaien, dus misschien kan ik hier 1 goed exemplaar tevoorschijn toverenCIMG3076
Binnenkort heeft deze windows-laptop geen geheimen meer voor mij.  Inmiddels zitten er, van de roze bloem, 5 lussen vast en ben ik met de zesde bezig. Dat schiet dus lekker op. 



Groetjes Elle

3 opmerkingen:

Josee Kool zei

Apart dat wat je besteld hebt. Het wordt door de gevulde applicatie heel anders dan anders.
Je bloem vind ik super!

nadia zei

Hoi Elle, ik kan me voorstellen dat je 'm onweerstaanbaar vindt...ook ik zou 'm zo willen maken maar eh...ik hou niet zo van de applicatie-techniek en sla deze dus maar over :) Prachtige bloem ben je aan het maken, heel apart!

Happyquiltingdiana zei

Hoi Elle, de patronen van don't look now zijn ook in Nederland kopen hoor. Bij Aztec-rose in zwijndrecht heb ik de lollipop patronen gekocht.
Leuk dat je ook mijn blog bent geweest. Hoe kon jij zien dat ik bij jou langs ben geweest???

Groetjes
Diana
Happyquiltingdiana