maandag 14 juni 2010

Little Monsters

Vandaag kwam het patroon van Little Monsters binnen. Heerlijk om de envelop met deze kleine monsters op de deurmat te horen vallen. Zoals ik eerder vertelde was dit mijn eerste buitenlandse bestelling. Met de verzendkosten erbij, betaalde ik slechts 13 euro voor dit patroon. Ik heb zin om deze vrolijke quilt te gaan maken, al ga ik er nog niet meteen aan beginnen. 
DNLLittleMonsters_LRG
 Wat een leukerd, he? Ik kan vast aan het verzamelen van de meest gezellige kleuren die er maar zijn. Ook wordt deze quilt een heel goede oefening in het appliceren van rondjes. Ik ga gauw verder met de quilts die ik onderhanden heb zodat er snel een plekje vrij komt voor deze monsterlijke quilt.
Groetjes Elle

4 opmerkingen:

marja zei

Zo zo dat is snel geleverd en bezorgd!
En wat een fleurig geheel.
Het lijken ook net zeepbellen.
Ben benieuwd hoe het gaat worden.
Het boxkleed is nu echt helemaal af. Gisteren nog een label gemaakt en erop gezet.
Krijg hele mooie reacties erop.
Alle lof voor de ontwerpster!!!!!!!!!!
Gr Marja
Gt Marja

Josee Kool zei

Gauw je andere werk afmaken, dan kunnen we meegenieten met deze.

wilma zei

Moet je dan eerst wat afmaken??
Hahaha.... verstandig..
Hij is monstelijk!!
;o)

dorien zei

Wat een leuke quilt Elle, die zou mijn kleinzoon ook heel leuk vinden. Succes met maken en de groetjes van Dorien