maandag 6 juli 2009

Camerahoesje, borduren en tekenen

Het camerahoesje is af en ook al afgegeven. De ontvanger was er happy mee en haar camera zit er al in.
Zo is het geworden.
Cimg1701

Weer een project(je) afgerond. Aangezien het te warm was om met een quiltwerk op m'n schoot te gaan zitten, ben ik verder gegaan met mijn borduurwerk van de quiltende muisjes. Een half jaar geleden ben ik daar heel fanatiek mee begonnen en toen is het weggelegd voor de zomer. Nou, dat is het nu, dus ik kan weer lekker vooruit.
Ook ben ik gisterenavond nog aan het tekenen gegaan voor de quilt voor mijn man. Daar kom ik nog steeds niet uit. Het dronkemanspad als uitgangspunt (voor de ronde vorm, niet vanwege het drinken, haha). Ik ging patronen leggen met de kwart rondjes maar ik kwam niet tot het wow-gevoel.
Misschien moet ik maar gewoon gaan beginnen in plaats van er over te blijven denken. Ik heb al genoeg blauwe en bruine stofjes om een begin te kunnen maken.

Geen opmerkingen: