woensdag 24 oktober 2012

Expositie van (o.a. mijn) quilts


Binnenkort is er een quilttentoonstelling hier in Breda, waar de meeste van mijn quilts te zien zullen zijn samen met de quilts van de andere boeimeerquilters. Ik ben nog hard aan het werk om de Meadow Breeze op tijd af te krijgen zodat die voor het eerst te zien is tijdens deze tentoonstelling. Ik denk dat het een leuke dag gaat worden en dat er veel mooie quilts zullen hangen. Kom jij ook kijken?
Hieronder de tekst van het affiche:

 EXPOSITIE in Steunpunt Boeimeer

Quiltgroep "De Boeimeerquilters" houdt ter gelegenheid van haar 3-jarig bestaan een tentoonstelling in
Steunpunt Boeimeer
Langendijk 25
Breda
(Vlakbij het Amphia ziekenhuis)

Dit zal zijn op zondag 4 november 2012 van 10.00 tot 17.00 uur en de entree bedraagt € 1,00 per persoon. 

Groetjes Elle

4 opmerkingen:

marjolijn zei

Wat leuk. Veel plezier en bekijks! Helaas gaat Breda me nu niet lukken. Misschien als ook de European Art Quilts VII daar komt te hangen.
gr. Marjolijn

Janien zei

Leuk! Jammer genoeg voor mij veel te ver weg. Ik wens je veel plezier! Geniet ervan.

Gert zei

Wat leuk dat je quilts tentoongesteld worden, dat blijft toch altijd bijzonder om te mogen doen. Succes met het afwerken van de Meadow Breeze.

MARJO zei

Hallo Elle,
jammer dat ik net het weekend van jullie tentoonstelling weg ben. Was graag komen kijken. Wie weet een volgende keer.
groetjes en succes met de tentoonstelling en je Meadow Breeze.
Marjo