maandag 28 november 2011

Tasjesdief

Kan het echt zo simpel zijn?


We lopen in de stad.
Een vrouw gilt dat een jongen haar tas heeft.
Op de stoep staat een groepje jongens te kletsen, zij kijken op.
En ja, er loopt een jongen met een tas in onze richting.
Is het een grap?
Ik ga op de straat staan, in de looprichting van de jongen met de tas.
De jongen zet de tas voor me op de grond en loopt me rustig voorbij.
De vrouw komt overstuur aanlopen en is dolblij dat ze haar tas terugheeft.


Dat was het.


Elle

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Tsja, misschien was het een grap. Ik denk dat ik er ook voor zou zijn gaan staan, hoewel het soms misschien wel heel gevaarlijk is omdat te doen.
Eind goed al goed.

Plakhuis zei

Niet te geloven!! Wel een gewaagde stap. Gelukkig liep alles goed af.

Mireille zei

Wow wat een raar verhaal zeg,
wat een held ben jij!

Marianne zei

Misschien toch geen grap. Maar het is goed afgelopen, het kan zo maar verkeerd gaan!

quiltlodge gerda zei

Wow, echt gebeurd? Ik denk dat het een grap was. Echte tasjesdieven zetten hem vast niet zomaar neer om vervolgens rustig door te lopen. Heel dapper van je om er voor te gaan staan trouwens, mijn complimenten!

Simone zei

Je bent een held!

Ff wat heel anders.... Ben je in maart ook weer bij het Dorry weekend???

Gert zei

Wat een "vreemd" verhaal. Ik ken je een beetje, en zo "boosaardig" zie je er toch ook niet uit ^_^ Maar fijn dat het zo goed afgelopen is.