vrijdag 7 november 2008

Een uurtje dat voorbij vlóóg.

Gisteren heb ik een heerlijk uurtje doorgebracht in de quiltwinkel. Ik heb allerlei boeken op m'n gemakje doorgekeken. Wat een prachtige boeken heb ik gezien. M'n verlanglijstje is aangevuld met een mooi boek over quilts die geïnspireerd zijn op Italiaans mozaïekwerk. Ook het boek over kleurgebruik van Joen Wolfrom had ik weer in handen en die zou ik ook wel willen. Het boek Wild van quilt is in bestelling, dus daar moet ik even op wachten. Wil van de quiltwinkel vertelde dat Chea Goossens in januari een lezing komt geven over rotatiequilts (waar haar boek 'Wild van quilt over gaat). Daar ga ik zeker heen.
Het uurtje in de quiltwinkel vloog voorbij en ik moest me nog haasten om op tijd op mijn werkafspraak te zijn.

De Sint kocht gisteren in de quiltwinkel 2 dingen voor me (maar ja, dat mag ik nog niet weten) en ik kocht 2 klosjes quiltgaren om met het kerststerrenquiltje verder te kunnen.
Cimg0071
Gisterenavond heb ik de derde hoek van de medaillonquilt afgemaakt. Nu nog het trapuntowerk van de laatste hoek, ik hoop dat vandaag te kunnen doen. Het kerststerrenquiltje zal dus nog even moeten wachten.

Geen opmerkingen: