donderdag 19 maart 2015

Met hexagonnen op quiltweekend

De hexagonnen voor de blokken in de Gossip zijn voorbereid. Ik weet niet precies hoeveel ik er nodig heb dus ik heb een ruim aantal geknipt. Deze gaan morgen mee naar het quiltweekend. Hopelijk krijg ik deze twee blokken af en lukt het me ook nog om (een deel van) de top in elkaar te zetten. 


Wil je weten waar we heen gaan? Je mag het weten hoor.
 De Hertog-inn in Rijpwetering. (Klik) 

Ik denk dat ik buiten de Gossip, geen andere projecten hoef mee te nemen. Nou, vooruit, ik zal toch 1 andere UFO in mijn tas gooien maar ik vermoed dat ik lekker aan de Gossip blijf werken. 


Als ik een stapeltje maak van de hexagonnen (zonder kartonnetjes erin) dan is het helemaal niet veel. Dat moet een fluitje van een cent zijn. Dan blijft er gelukkig toch nog tijd over om te kletsen, kletsen, snoepen, genieten, nog meer kletsen en lekker eten. 


Ik heb er zo'n zin in.

Groetjes Elle

3 opmerkingen:

Ans zei

Ik begrijp dat je er zin in hebt, heel veel plezier!

Michi zei

Fijn quiltweekend!

Bernadet zei

Een hele leuke locatie, ik ben er pas geweest voor een show and tell!
hebben jullie het gezellig gehad?
groet Bernadet