zondag 29 maart 2015

Heerlijk vertoeven in de Hertog Inn

Vorige weekend schreef ik dit blog al, maar ik zie nu dat hij nog niet gepubliceerd is. Bij deze dan alsnog.......


Het is heerlijk hier in de Hertog Inn. Een B&B waar op elke kamer een handgemaakte quilt ligt en er heerlijk veel ruimte is om met elkaar te quilten. 

Het eerste hexagonblok is klaar en zit al vast tussen de andere blokken. 

Nu ga ik de blokken aan elkaar zetten. 

Suzanne en ik zitten hier momenteel met z'n tweetjes, de andere vier brengen een bezoekje aan Lisse. Daar waren wij gisteren al en ik ben weer wat leuke quiltlapjes rijker. 


Quiltdames, dit is echt de ideale plek voor een quiltweekend.

Echt super hier. 

......... Inmiddels zijn we alweer een weekje verder. Alle blokken zitten aan elkaar. Het laatste naadje heb ik zondagavond nog genaaid. De afgelopen week ben ik aan twee andere projectjes bezig geweest. Om de top van de Gossip helemaal af te werken, moet ik nu witte biezen gaan snijden voor een tussenbies van 1 inch breed. Dan kunnen de buitenranden eraan en is de top af. Hopelijk lukt dit deze week. 

De projectjes waar ik deze week aan gewerkt heb, zal ik ook op de foto zetten. 

Groeten Elle

1 opmerking:

Annelies zei

Heerlijk er zo even uit.