dinsdag 14 januari 2014

Drie werkstukjes

Drie werkstukjes heb ik dit weekend afgemaakt. Het brillenetuitje was al even geleden gehaakt, er moest nog een voerinkje in. Dat is nu gedaan. De houtje-touwtje knoop vond ik er leuk op passen. 


Het toilettasje hieronder, haakte ik in twee avonden. Ik had er al 1 gemaakt (was ik vorige keer vergeten te vermelden, ik had al meer gemaakt dan ik dacht) en ik hoefde dus niet meer te puzzelen hoe het patroon in elkaar zat. Dat ging nogeens vlot. De voering is geknipt maar moet nog in elkaar genaaid worden. 



Het rode toilettasje is een eigen ontwerpje. Ik wil graag wat lapjes opmaken waarvan ik weet dat ze niet in een quilt terecht gaan komen. Ik wil er nog wat meer gaan maken. Helaas heb ik geen oude ritsen meer maar mijn buurvrouw bood me er al wat aan. 

Ik ga weer verder aan de knutsel. 

Groetjes Elle

1 opmerking:

AnitaS zei

Leuke werkstukken zijn het. Het gehaakte hoesje is mijn favoriet.