zaterdag 6 april 2013

Laatste moment

Nu weet ik al vanaf januari dat ik morgen een kraamfeest heb, maar toch moet ik vandaag als een gek aan de gang om een speelkleed (af) te maken. Dat wordt een latertje vandaag.




Gelukkig heb ik alle materialen in huis en kan ik nu lekker aan de gang. De boodschappen zijn gedaan, de was is gestreken en ik heb al aangemoedigd bij de voetbalwedstrijd van zoonlief. De rest van de dag is voor mij.

Groetjes Elle

Altijd moeilijk om de kleuren goed op de foto te krijgen. Bij de felle, vrolijke stofjes heb ik gekozen voor een mooie blauw grijze stof van French General. Het stofje links, is voor de achterkant. 

2 opmerkingen:

Janien zei

En, is het gelukt? Ik hoop dat je nog een foto laat zien van het geheel. Ik ben benieuwd, maar dit ziet er al heel vrolijk uit.

AnitaS zei

Ik hoop dat je hem afgekregen hebt. Mooie kleurtjes.