zondag 7 april 2013

Gelukt!

Gelukt!
Weliswaar was het al net zondag (0.10 uur), maar het speelkleed is af. 


De top heb ik met de hand in elkaar gezet. Het doorstikken van de 3 lagen, heb ik met de machine gedaan. Ik heb een dubbele laag katoenen voering gebruikt om het speelkleed wat meer body te geven. Hierdoor was het een dikke laag om door te stikken maar dat ging wonderwel, in 1x helemaal goed.


De bies aanstikken ging ook lekker vlot. Omdat de achterkantstof net te smal was, heb ik de bies wat breder genomen zodat ik hem twee centimeter aan de achterkant kon overslaan. Ik kon zo de, net wat te krappe, achterkant, mooi onder de bies werken. 


Hopelijk is de kleine Pim (en zijn ouders) straks blij met dit vrolijke kleed.

5 opmerkingen:

Michi zei

Mooi hoor, daar zijn kleine Pim en zn ouders vast heel blij mee.fijne zondag! Michi

AnitaS zei

Goed gedaan. Ik weet zeker dat Pim en zijn ouders blij zullen zijn.

Janien zei

Knap dat het gelukt is. En heel erg mooi! Veel plezier met het geven.

marjolijn zei

Wat fijn dat het allemaal nog gelukt is. Wat een vrolijk kleed is het geworden!

quiltlodge gerda zei

Het kan toch niet anders dan dat ze er blij mee zijn; zo'n vrolijk kleed!