maandag 4 februari 2019

Verliefd of verslaafd!?

Al verschillende keren zag ik ze voorbij komen op het blog van Annelies; de SAL 'petits carrés' van Lin Pulsion. Helemaal verliefd werd ik bij het zien van de mooie geborduurde blokjes in mooie kleurtjes.

Ik heb het nog even geprobeerd tegen te houden maar dat lukte natuurlijk niet. Toen ik stof ging halen voor de bies van de piramidequilt en voor de tussenbaantjes voor de Funky Flowers, heb ik ook borduurlinnen en borduurgaren gekocht voor deze onweerstaanbare SAL (Stitch ALong). 



Ik wilde voor exact dezelfde kleurtjes gaan zoals Lin Pulsion ze gebruikt want daar was ik tenslotte voor gevallen. Toen ik die kleurtjes in mijn handen had, werd ik er vreemd genoeg niet echt blij van. Gek hoor. Op de blog leken de kleurtjes me een wat zachtere uitstraling te hebben dan in het echt. Daarom ging ik kijken welke kleurtjes mij meer aanspraken en niet vreemd kwam ik toch weer op groen uit en op oranje/rood. Ik ben blij met deze combinatie. 

Eenmaal aan de borduurtjes begonnen was er geen houden meer aan. Totaal verslaafd. Het zijn steeds kleine borduurtjes waar ik trouwens toch wel 2 of 3 uur mee zoet ben. Als er één af is wil ik meteen doorgaan met de volgende om te zien hoe die weer wordt, eigenlijk net zoals met quilten.

Omdat ik vorige week vakantie had en overdag lekker aan het skiën was, zat ik 's avonds lekker uit te rusten met mijn borduurtjes. Ook in de auto op de heenreis heb ik er twee gemaakt.

En nu zijn de eerste 12 blokjes klaar en dat betekent dat ik een kwart van het totaal af heb. De volgende 12 patroontjes heb ik zojuist bij elkaar gezet in een word-documentje en uitgeprint op fotopapier. Ik kan dus weer lekker verder.

Er staan nu 27 blokjes online, dus nog 21 weken te gaan voordat de 48 patroontjes compleet zijn. Ik kan nu dus nog even wat inhaalwerk doen en dan straks rustig aan meedoen met een blokje per week.

Groetjes Elle

2 opmerkingen:

Annelies zei

Mooie combinatie en ja, echt verslavend !

Arslan zei

you Are doing great job you share impressive and Quality content
clash of lights Home
clash of light s2 Apk
COC Mod Apk Download