zaterdag 19 januari 2019

Funky Flowers




Ik ben gezwicht voor de Funky Flowers van Ellies Quiltplace. 9 leuke applicatieblokken vormen een gezellige quilt. In de kerstvakantie kon ik hier veel aan werken en de negen blokken waren dan ook zo klaar. Ook werden de 330 vierkantjes in de kerstvakantie gesneden zodat ik een lekker werkje heb om snel op te pakken en makkelijk mee te nemen. 


Twee weken geleden kocht ik er de blauw gestreepte stof op de foto hieronder bij voor de sashings en die zijn inmiddels ook getekend en geknipt. 


Tijdens de wintersport werden er al heel wat van de kleine blokjes en sashings aan elkaar genaaid maar het is toch weer veel meer werk dan ik dacht. 

Het gratis patroon van deze quilt vind je op facebook onder 'funky flowers - international qal'

Groetjes Elle

Geen opmerkingen: