maandag 27 juni 2016

Overhandigd

Gisteren mocht ik de herinneringsquilt overhandigen. Hoewel ik zelf tevreden was en blij was met het resultaat, stapte ik toch zenuwachtig het tuinpad op en drukte ik met een beetje een trillende hand op de bel. 

Lang hoefde ik niet in de zenuwen te zitten, ze wilde de quilt meteen zien. Omdat ik natuurlijk de quilt ophield en dus recht tegenover haar stond, kon ik de reactie goed zien. En dat was mooi. Ze was ontroerd, blij en verrast.


Ik kan niet anders zeggen dan dat mijn missie geslaagd is.
Licht en vrolijk verliet ik even later haar huis. Ik hoor zeker nog hoe haar vader de quilt ontvangt en ik krijg een foto als de quilt op zijn plek hangt. Daar kijk ik naar uit.



Hier nog een foto die ik in mijn tuin maakte van de quilt. 

Groetjes Elle

1 opmerking:

marian'ne m zei

Ooo wat mooi gemaakt en een ontroerend gebaar.

((Zwaaiii)) ...MM