donderdag 23 juni 2016

Een dag niet gequilt

..is een dag niet........ 
Nee, dat wil ik helemaal niet zeggen. Ik heb gewoon een dag niet gequilt. 

Nu de herinneringsquilt af is, kan ik me even richten op iets anders: het feest van Bernt. Behalve dat hij geslaagd is voor het VWO, is hij deze week 18 jaar geworden. Morgen gaan we dit vieren met familie (die letterlijk van alle kanten in het land komt) en natuurlijk met Bernt zijn vrienden. Ik heb er ontzettend veel zin in. 

Vandaag had ik een drukke werkdag dus morgen doe ik boodschappen en ga ik vervolgens aan de slag om allerlei lekkere dingetjes te maken. Waarschijnlijk wordt er morgen dus ook niet gequilt. 

Mijn rechterduim is daar trouwens best blij mee want die heeft het zwaar te verduren gehad en kan wat rust gebruiken. 

Een rustig avondje allemaal. 

Groetjes Elle

Geen opmerkingen: