vrijdag 22 mei 2015

Aan het quilten. Eindelijk

Inmiddels is er een begin gemaakt met het quilten van de Muse quilt. En eenmaal op weg, vind ik het quilten toch wel weer leuk. Ik zie er altijd tegenop en denk dat ik het saai vind. Een beetje saai is het ook wel en daarom is dit iets waar ik toch echt de tv bij aan zet. 


Ik denk niet dat hij heel intensief doorgequilt gaat worden en omdat hij maar 1 x 1 meter is, zal het dus een fluitje van een cent kunnen zijn. Wie weet hangt deze quilt binnenkort dan toch echt op de kamer van mijn zoon die de band Muse helemaal geweldig vindt. 

Ken jij hun muziek? Ik kende het ook niet, maar als je het vaak hoort, ga je het gewoon waarderen. En als ze zulke leuke cd hoesjes ontwerpen waar ik een quilt van kan maken, dan mogen ze van mij lekker door blijven zingen. 

Een fijn Pinkersterweekend.

Groetjes Elle

1 opmerking:

marga zei

ik ken Muse niet maar vind de kussenhoes die je gemaakt hebt SUPER mooi.
Groeten
Marga